دنیای مطالب

پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 465
  • کل نظرات : 71
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1839
  • بازديد ديروز : 522
  • ورودي امروز گوگل : 184
  • ورودي گوگل ديروز : 52
  • آي پي امروز : 613
  • آي پي ديروز : 174
  • بازديد هفته : 2810
  • بازديد ماه : 11196
  • بازديد سال : 31607
  • بازديد کلي : 380401
  • اطلاعات شما
  • آي پي : 35.171.22.220
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در وبلاگ بزارم؟
    درباره ما
    دنیای مطالب
    * به وبلاگ من خوش آمدید * *Welcome to my weblog*
    امکانات جانبي

    عجایب چهارگانه ترسناک ایران

    در ایران، مناطق عجیبی برای گردشگری وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند به آن‌ها سفر و صحت مطالبی را که درباره‌شان مطرح می‌شود، بررسی کنند.
     هدف همه‌ی گردشگران از سفر، فقط تماشای مناظر دیدنی و خوش‌گذرانی نیست، بلکه برخی هم هستند که برای برطرف کردن احساس کنجکاوی، کسب دانش و … سفر و مقصد خود را انتخاب می‌کنند.مناطقی در ایران وجود دارد که افراد کنجکاو می‌توانند برای کشف آن‌ها سفر کنند.

    ترسناک ترین مناطق ایران,وحشتناک ترین مناطق گردشگری ایران,عجیب ترین مناطق گردشگری

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    یک چرخ دور دنیا

    ● مردی که با اشک می نویسد

    یک مرد چینی قادر است با اشکی که از چشم هایش در می آید خطاطی کند.«روآنتینگ» ۵۶ سال دارد و اهل شهر «لیویانگ» از استان هنان می باشد. او آب را از راه بینی به درون می کشد و سپس آن را از راه مجرای اشکی خود مثل اسپری به بیرون می پاشد. او چندی پیش این استعداد خاص خود را در پارک «لوتوس ورلر» واقع در شهر شانگهای از استان گوانگ دونگ به معرض دید عموم قرار داد. او در آن روز با استفاده از اشک چشم هایش این جمله را بر روی تخته ای پوشیده از کاغذ سرخ رنگ نوشت: «FuRaDongHai» یعنی «بخت شما به وسعت دریا باشد».

    «رو» در مصاحبه با چاینانیوز گفت که این استعداد منحصر به فرد خود را در زمان کودکی و در هنگام شنا در رودخانه کشف کرده و افزود: «من گاهی اوقات موقع شناکردن آب می خورم و یکبار به طور اتفاقی دریافتم می توانم آبی که بلعیده ام را از مجرای اشکی چشمم بیرون بپاشم. وقتی دوستانم این کار مرا دیدند دهان شان از تعجب بازمانده بود.

    «رو» تا سال ۱۹۹۰ توجه زیادی به این هنر ذاتی نشان نمی داد و سعی در توسعه آن نداشت. آن سال «رو» شغل خود در کارخانه کودشیمیایی بعد از بیست سال خدمت از دست داد و بیکار شد. در آن زمان بود که تصمیم گرفت کار تازه ای انجام دهد، همان وقت تصمیم گرفتم روی این استعدادم کار کنم و بتوانم بهتر از قبل از چشم هایم آب بپاشم.» بعد از سه سال تمرین سخت او دیگر می توانست خیلی دقیق از چشم هایش آب بپاشد و طول این فوران را به سه متر هم برساند.

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    نحس بودن عدد 13

    آنچه در ادامه خواهید خواند جادوی 13 است که به نظر جالب می رسد !!! ● 13 عدد اول است.

    ● 1-13^2 عدد اول مرسن است.

    13جسمارشمیدسی موجود است. (اجسام ارشمیدسی اجسامی هستند که وجوه آنها چند ضلعیبوده، نه لزوما از یک نوع ، و کنجهای آنها مساوی هستند.)

    عدد13کوچکترین Emirp است. (Emirp عدد اولی است که اگر ارقام آن را معکوس کنیممجددا عددی اول خواهد بود مثلا اعداد 13، 17،31، 37،.....)

    ● 169=2^13 بامعکوس کردن ارقام آن داریم: 961="2^31 یعنی رقم های آن مجددا معکوس می شود."

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    مکان سانسور شده در گوگل ارث

    شاید ندانید که بر خلاف ادعاهای مبنی بر آزادی جریان اطلاعات ، مکانهای بسیاری در گوگل ارث به دلایل سیاسی و نظامی سانسور می شود.

     

    عمده این موارد مربوط است به مکانهایی که رویت آنها از طریق گوگل ارث ممکن است احیانا مشکلات امنیتی برای حاکمان آمریکا داشته باشد. در ادامه فهرست 13 مکان از دهها مکانی که توسط گوگل ارث سانسور شده است را جهت اطلاع می نویسم :

     

    1- کاخ سفید آمریکا : بنا به دلایل امنیتی تصاویر کامل و واضحی از مقر رییس جمهور آمریکا در گوگل مپ و گوگل ارث به نمایش در نمی آید.

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    مغز هرگز دوچرخه سواری را فراموش نمی کند

    تیمی متشکل از پژوهشگران بین المللی کشف کردند که چرا مغز هرگز تواناییهای حرکتی چون مهارت دوچرخه سواری را فراموش نمی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، برای تمام افراد روی زمین کافی است که یک بار برای همیشه دوچرخه سواری را یاد یگیرند. مهم نیست که در چه سنی چرخهای کمکی دوچرخه را باز می کنند و از چه سنی برای همیشه دوچرخه را در گاراژ خانه نگه می دارند. به طوری که در هر زمان حتی پس از گذشت دهها سال مغز همچنان قادر خواهد بود هدایت دوچرخه را به یاد آورد و تعادل فرد را در پدال زدن و نشستن روی زین حفظ کند.

    اکنون گروهی از نورولوژیستهای دانشگاههای آبردین، رتردام، لندن، تورین و نیویورک با مطالعه بر روی اتصالات میان سلولهای عصبی در مخچه راز این توانایی مغزی را کشف کردند. در مخچه بخشی به نام لایه مولکولی بین نورونی وجود دارد که اطلاعات مربوط به کنترل حرکات را ذخیره می کند.

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    معنای نام کشورهای جهان

    آرژانتین: سرزمین نقره (اسپانیایی)

    آفریقای جنوبی: سرزمین بدون سرما / آفتابی جنوبی (لاتین، یونانی)

    آلبانی: سرزمین کوه نشینان

    آلمان: سرزمین همه مردان یا قوم ژرمن (فرانسوی، ژرمنی)

    آنگولا: از واژه نگولا که لقب فرمانروایان محلی بود

    اتریش: شاهنشاهی شرق (ژرمنی)

    اتیوپی: سرزمین چهره سوختگان (یونانی)

    ازبکستان: سرزمین خودسالارها (سغدی، ترکی، فارسی دری)

    اسپانیا: سرزمین خرگوش کوهی (فنیقی)

    برای مشاهده ی بقیه به ادامه مطلب برید.

    مثلث برمودا

    موقعیت مثلث برمودا

    مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.

    وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: « یک خط از فلوریدا تا برمودا ، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد. »

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    گرانترین و ارزانترین شهرهای جهان

    گران ترين شهر هاي جهان به ترتيب:

    آسيا: توكيو-اوزاكا-سئول-جاكارتا-تهران

    اروپا:زوريخ و زنو- پاريس-لندن-اسلو

    آمريكا:نيويورك-سائوپائولو-تورينو-لوس آنجلس

    آفريقا:كيپ تاون- رازاويل-لاگوس-آبي جان

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    عجیب ترین جمله در زبان انگلیسی

    این جمله با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود٬ کلمه دوم دو حرفیست٬‌ چهارم
    چهار حرفی... تا بیستمین کلمه بیست حرفی

    نویسنده این جمله یا مغز دستور زبان بوده یا بی کار:


    I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing
    handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality
    counterbalancing indecipherability, transcendentalizes
    intercommunications incomprehensibleness

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    عجایب هفتگانه هرم بزرگ جیزه

    این هرم که همراه با دو هرم کوچکتر در خارج از قاهره - در مصر- قرار دارند، به دستور خوفو یا خئوپس ، فرعون سلسله چهارم، ساخته شد. مصریان باستان به زندگی پس از مرگ اعتقاد فراوانی داشتند و این هرم در واقع مکان مقبره و محل زندگی فرعون پس از مرگ او به شمار می آمده است. از آنجایی که گنجینه فرعون نیز همراه با او در این هرم قرار داده میشد، راه ورود به مقبره بسیار پیچیده و تودرتو است و تعداد زیادی از سازندگان و مهندسین آن نیز در راهروهای آن ناپدید شدند.

    برای مشاهده به ادامه مطلب برید

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

    نويسندگان
    تبادل لينک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای مطالب و آدرس d-m.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد*از همکاری شما متشکریم*






    به دنیای مطالب امتياز دهيد